Chitika

marți, 4 ianuarie 2011

Atinge linistea interioara !!!!

Va transmit aceste ganduri la inceput de an deoarece pentru mine a functionat , si probabil cu totii putem sa fim mai calmi in viata de zi cu zi.


Un doctor , la TV , de dimineata spunea ca modalitatea de a atinge pacea interioara este sa terminam toate lucrurile pe care le-am inceput.


Astfel m-am uitat prin casa sa vad ce lucruri am inceput si le-am lasat neterminate, si , inainte sa ies din casa de dimineata , am terminat o sticla de Merlot, o sticla de Chardonay, o sticla de Teachers , o punga de cipsuri , restul de pastile de Valium si Prozic , restul de cheesburger si un pet de Timisoreana.


Nu avueti nic cia mai micu idie cat de al drnculuy de bune ma sumt acum.
Va rogue trimteti atas mai dprte la ceoi caru crdeuti ca vor sa is gasueasca ordinuea intirouara.

Un comentariu:

  1. Genial.. :)) Doar ipotetic, frecand lampa p'aici, ma gandeam (bineinteles,.. incetisor ca sa nu doara :) ce dorinta asi cere duhului sa-mi indeplineasca.
    Un buton LIKE atasat fiecarui post fiind prima care mi-a tranzitat organu', am decis sa o las macar pentru Santa ca back-up plan, in caz ca duhu' nu-si termina, pana in Craciun, lucrurile incepute :))

    RăspundețiȘtergere