Chitika

miercuri, 10 noiembrie 2010

Bananele.....minune !!!

Am primit o comanda serioasa de banane, drept urmare ma prezint la magazin pentru achizitionare..
Ma uit lung la ele..cam verzi zic in sinea mea ,
- Buna seara , doriti ceva ?
- Buna seara, da ma uitam la bananele astea...mi se par cam verzi ...sa fie de la lumina ?
- Nu, chiar sunt verzi...
- Aha..
- Da se coc imediat !!!!
- Buun , multumesc...
Merg la al doilea aprozar....banane putin mai coapte insa tot verzi..
- Buna seara...astea is tot banane d-alea de se coc imediat ?
- Da ...
- Aha, si gata coapte nu aveti ?
- Nu , dar le puteti pune pe calorifer si se coc imediat...
- Buun, in cazul asta dati-mi si mie .....

Auzi banane de se coc imediat...WTF ??? samburi nu au ca as lua sa ii plantez...in 2 zile am bananieru in casa....
Pohta Buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu