Chitika

luni, 8 noiembrie 2010

...vine iarna..??

..daca ne uitam pe geam s-ar parea ca nu , daca ne uitam la tembelizor vedem altceva..
s-au gandit ei ca pe langa impozitele puse pe potcoavele cailor o buna sursa de venituri la bugetul de stat/furat ar fi niste legi - una dintre ele este cea care obliga soferii la "incaltarea" cu anvelope de iarna.
drept urmare incep sa caut , prima oprire vulcanizarea unde imi fac lucrarile de genu'

- aveti anvelope de iarna ?
- nu
- si aduceti ?
- da saptamana viitoare..
- atunci vreau si eu 2 bucati..
- ok , veniti la sfarsitul saptamanii...
intre timp mai gasesc prieteni carora li s-a aprins becu si vor si ei, merg la vulcanizare si maresc comanda 8 bucati...
trecu saptamana, din nou la vulcanizare..
- a-ti adus cauciucurile ?
- da , cate va trebuie ?
- pai imi trebuiesc doua .
- nu mai avem ca a venit cineva si a luat 4...
-stiu ca eu l-am trimis...cum nu mai aveti vorbisem sa imi opriti doua bucati...
- da da, stiu, veniti saptamana viitoare ca pleaca iar baiatul si aducem..
- ok, numa sa nu uitati sa imi opriti 2 pentru mine si 2 pentru frate-miu'...
- da , cum sa nu..
mai trecu o saptamana..din nou la vulcanizare:
- buna ziua, gata a-ti adus cauciucurile ?
- da, cate va trebuie...
- pai v-am mai zis doua pentru mine, doua pentru frate-miu..
- da ,da stiu , a venit si i le-am montat...
- buun, pai sa bag masina? sa mi le montati si mie ?
- a pai nu , ca nu mai avem ...
- aha, pai si mai aduceti ?
- da saptamana viitoare pe la sfarsitul ei..
- ok da nu ma uitati, sigur !
- nu nu nu va uit
saptamana care tocmai s-a incheiat..
vineri :
- buna ziua, a-ti adus cauciucurile ?
- da 
 avand in vedere ca era intuneric ...si a doua zi nu eram in oras :
- pai va rog frumos sa le pastrati si vin duminica sa le montez ca azi este tarziu si maine nu sunt in oras...
- desigur nici o problema...
duminica:
bagat masina in vulcanizare ..
- buna ziua , am venit sa imi montati cauciucurile..
- care cauciucuri ???
- pai am vorbit vineri ca mi le montati astazi , nu mai retineti?
- a aa da, stai sa vad daca mai am...
vine omu cu doua cauciucuri, de iarna, de marca , la pret bun 50 ron bucata, un singur defect cam sterse...
- astea is singurele pe care le aveti ?
- da 
- atunci nu le iau sunt prea sterse , nu ma tin decat un an...da mai aduceti ?
- nu stiu ca imi este frica sa nu raman cu ele , ca este deja tarziu...jumatatea lui noiembrie lumea si-a luat pana acum..

D-apoi cui sa-i trag una dupa cap? mie ca nu le-am luat acum 3 luni cand m-a rugat cu ele sau lui ca a dat cauciucurile la aia care i-am trimis eu.

 Morala :
Facerea de bine....injuratura de mama !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu